Pohvalno je što ulažeš u vlastito usavršavanje i brineš o razvoju svojih vještina. Predlažemo da nam se javiš, dodatno razviješ svoje vještine i primiš potvrdu struke.
Svima koji žele steći praktično iskustvo, pronaći posao u kontaktnom centru i biti konkurentni na natječajima za posao u području korisničke podrške.
CX Agent program je namijenjen svima koji nemaju iskustvo rada u kontaktnom centru ILI žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje imaju.
Prvi modul namijenjen je svima koji žele savladati osnove komunikacije, osvijestiti poslovnu ulogu i razviti vještine poslovne komunikacije
Kroz modul „Telefonska komunikacija“ polaznici će naučiti standarde poslovne komunikacije telefonom, te kako ostaviti dobar dojam na korisnike i kupce.
Modul „E-mail komunikacija“ namijenjen je svima koji žele naučiti standarde poslovne komunikacije e-mailom, zakonitosti e-mail komunikacije i osnove pisane korespondencije.
Ovaj modul je za sve one koji u svakodnevnoj komunikaciji s korisnicima koriste chat i žele razviti vještine pisane komunikacije kao i savladati standarde komunikacije na chatu.
Peti modul namijenjen je svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine. Kroz ovaj modul polaznici će naučiti kako prodavati uz brigu o korisnicima kroz 7 koraka savjetodavne prodajne.
Posljednji modul namijenjen je svima koji žele znati kako upravljati vlastitim emocijama u poslu, nositi se sa stresnim situacijama i zahtjevnim sugovornicima te kako odgovarati na reklamacije korisnika.
Proces se sastoji od dva dijela – pisanog i usmenog. Oba dijela ispita provode se online, a usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.
Mi smo tim komunikologa, psihologa, konzultanata za korisničko iskustvo te savjetnika u uspostavi i optimizaciji kontaktnih centara i ponosni smo na naše rezultate.
Godina iskustva u razvoju djelatnika korisničkih službi i kontaktnih centara
Suradnji s vodećim kompanijama u području razvoja djelatnika i vrhunskog korisničkog iskustva
Educiranih djelatnika kontaktnih centara i poslovnica
Educiranih voditelja/supervizora kroz program Contact Center Akademije
Surađujemo s više od 180 klijenata, među kojima su i kompanije koje se ističu veličinom i kvalitetom odjela korisničke podrške:
Proces certifikacije se u potpunosti odvija online te se sastoji od pismenog i usmenog dijela. Usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.
Količina pripreme prije pristupanja pismenom dijelu ispita ovisi o predznanju i prethodnom iskustvu polaznika. Dostupni e-learning moduli i vježbe dovoljne su za kvalitetnu pripremu.
CX Agent program namijenjen je svima koji nemaju prethodno iskustvo rada u kontaktnom centru, ali i onima koji žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje već imaju. To znači da prethodno iskustvo nije potrebno, međutim samostalna priprema uz dostupne materijale je nužna za uspješno polaganje ispita.
CX Agent program ne uključuje standarde koje svaka kompanija propisuje za sebe. Cilj programa je svladavanje ključnih vještina uz koje se lako prilagoditi potrebama različitih kompanija i korisnika.
Cijena pristupanja CX agent programu iznosi 450 kn.
Nakon uspješnog polaganja oba dijela ispita, svakom polazniku će digitalnim putem biti uručena potvrda o uspješnom polaganju CX Agent programa.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju putem maila info@radilica.hr
Kontinuirani i individualni razvoj najbolji je način usvajanja i razvoja vještina. Javite nam se i provjerite koji je vaš razvojni put i kako vam mi možemo pružiti podršku na tom putovanju.
Prijavi se za CX Agenta i postani ekspert za vrhunsko korisničko iskustvo.