Nedavno sam imala priliku razgovarati sa agentom koji je oko 10 godina zaposlen u kontakt centru. Zanimalo me kako netko tko je dugo na radnom mjestu agenta u kontakt centru, danas doživljava svoj posao?
2 min. čitanjaZbog čega korisničko iskustvo može biti toliko različito unutar istog kontaktnog centra? Jedanput ste izuzetno zadovoljni nakon razgovora s agentom, dok se drugi puta nakon razgovora zgroženo pitate:“ Što se to dogodilo?“
3 min. čitanjaKontaktni centar je središnja točka upravljanja svih kontakata korisnika. Kroz kontaktni centar grade se odnosi s korisnicima, realiziraju poslovne prilike, povećava lojalnost korisnika, osnažuje imidž te povećava profit. Uobičajeno je da je su poslovi koji se odvijaju unutar kontaktnog centra dio CRM strategije (strategije upravljanja odnosa s korisnicima).
Najbolje korisničko iskustvo kroz kontaktni centar postiže se s najboljim agentima. Identifikacija i prepoznavanje potrebnih vještina kod budućih agenata kontaktnog centra je ključna i za kreiranje uspješnog tima, ali i za rast i razvoj poslovanja vaše kompanije.
Ne želite da vaši agenti provode vrijeme lutajući u potrazi za odgovorom na upit korisnika?
Zašto početak dana ne bi krenuo proslavom dobrog rezultata?
2 min. čitanjaIako često možemo čuti da se oba termina koriste naizmjenično, ipak postoji značajna razlika između kontaktnog i pozivnog centra.
3 min. čitanjaŠto znači izvrstan kontaktni centar? Kada možete reći da ste najbolji?
3 min. čitanjaŽelite li dobro pozicionirati kontaktni centar u vašoj organizaciji, ali ne znate kako? Već imate niz inicijativa pripremljenih inicijativa kako biste poboljšali korisničko iskustvo kroz kontaktni centar? Uvijek imajte na umu da je vaš glavni cilj poboljšanje poslovanja vaše kompanije.
4 min. čitanjaKada bi tražili agente za mišljenje u kojem slučaju oni smatraju da rade bolje u kontaktnom centru, onda kada pružaju različitu vrstu podrške kroz različite kanale komunikacije ili kada su uže specijalizirani za samo jednu tematiku, što mislite kakav bi odgovor dobili?
Ako pratite razvoj tehnologije i nove digitalne kanale komunikacije sigurno ćete poželjeti uključiti pokoji novi u strategiju upravljanja komunikacijom i odnosom s korisnicima.
Kako izdvojiti prodaju od uslužnosti? Kroz skoro svaki kontakt s korisnikom spontano se stvaraju prodajne prilike. Razlika je u roku u kojem će se prodajna prilika realizirati. Moguće je da se realizacija dogodi odmah po razgovoru ili kroz neko određeno vrijeme. Ovisno o tome kakav ste dojam ostavili na korisnika tokom kontakta. Ukoliko nije bio ugodan, veća je vjerojatnost da će se teško ili se možda uopće neće odlučiti na kupnju.
Poznato je da je kontakt očima najmoćnije sredstvo u komunikaciji kada želimo da se sugovornik osjeća prepoznat i uvažavan. Kako postići efekt „eye to eye contact“ u komunikaciji s korisnicima u kontaktnom centru?
Ako želite da vaš kontaktni centar bude specifičan, inovativan te da zadovolji želje korisnika, okrenite se i poslušajte vaše agente. Oni imaju najviše direktnog iskustva s korisnicima i najbolje će znati potaknuti vašu kreativnost prepričavajući vam svoja iskustva. Ovdje mnoge prilike čekaju na realizaciju, što će u konačnici činiti razliku.
Koja je vizija i misija vaše kompanije? Koja su brend obećanja koja pružate krajnjim korisnicima? Kako usklađujete operativne aktivnosti kontaktnog centra sa strategijom vaše kompanije? To nikada nije lako!
Kontaktni centri se mijenjaju iz pasivnog u proaktivno središte angažiranosti korisnika.
6 profesionalnih vještina koje su ključna kompetitivna prednost svim nekadašnjim i sadašnjim djelatnicima kontaktnih centara
4 min. čitanjaKoliko vam je zabavno na poslu? Svi imamo potrebu za uzbuđenjem, želimo igrati igru, osjećati se opušteno jer nas te emocije dalje motiviraju i angažiraju u našem radu. Želimo pripadati timu i zajedno sudjelovati u ostvarenju izvrsnih rezultata. Želimo napredovati i razvijati se.
2 min. čitanjaKolege su me znali pitati kako to da puštam najbolje agente da pređu u drugi odjel? Ili su znali pohvaliti da su iz kontaktnog centra dolazili najbolji kandidati koji su otvoreni i komunikativni, skloni brzom rješavanju problema, brzo su se uklopili u tim ili su već raspolagali s dosta informacija i poznavali poslovne procese. Čak i druge kompanije prepoznaju vrijednost potencijalnog djelatnika koji je imao priliku raditi kao agent u kontaktnom centru.
Danas se dobar posao podrazumijeva, a ja smatram da pohvaliti trebamo svaki puta kad netko učini nešto dobro i kvalitetno. Pohvale mogu biti različito usmjerene. Mogu biti individualne, na osobnoj razini, a ponekad hvalimo cijeli tim na uspješno izvršenom zadatku. No, kroz svoje iskustvo shvatila sam da se pohvale uvijek trebaju javno izreći.
2 min. čitanjaPostoji li tipičan dan u kontaktnom centru? Ne, svaki dan je različit!
Bez obzira gradite li potpuno novu bazu znanja ili proširujete postojeću, prije svega razmislite i postavite par pitanja te ozbiljno pristupite ovom zadatku. Na prvu se čini jednostavno, no implementacija ili poboljšanje baze znanja zahtjeva angažman više sudionika i planirano vrijeme za svaku fazu rada na njoj.
5 min. čitanjaRješavajte probleme odmah. Odgađanjem oni postaju sve veći i veći.
Nemaš vremena čekati na slobodnog agenta, odaberi opciju povratnog poziva. Ili, ako se ne snalaziš dobro na web stranici, zatraži pomoć agenta odabirom povratnog kontakta.
U kontaktnom centru se odgovara na tisuće poziva mjesečno. Kvaliteta pružene usluge je jako važna jer direktno utječe na zadovoljstvo korisnika. Procjenjivanje kvalitete komunikacije s korisnikom obavlja se iz različitih pogleda. Interno, od strane tima za osiguranje kvalitete i eksterno, direktno od strane korisnika.
Kada bih mogla reći najjednostavniju definiciju WFM-a, ona bi glasila ovako: WFM dodjeljuje odgovarajuće agente da obavljaju posao u pravo vrijeme. Definicija zvuči jednostavno, no iza nje se krije niz različitih kompleksnih procesa praćenja, planiranja, izrade, evaluacije i izvještavanja o uspješnosti i isplativosti rada kontaktnog centra.
Sve što ćemo koristiti u 2035. godini, bit će potpuno automatizirano i povezano.
3 min. čitanjaSretni agenti su i produktivni agenti.
2 min. čitanjaUspostavljanjem dobre interne komunikacije osnažujete eksternu komunikaciju.
2 min. čitanjaDonosim vam nekoliko zanimljivih ideja kako uz prostorno uređenje učiniti svaki dan u kontaktnom centru zabavnim.