Korisničko iskustvo

12/05/2023 Iva Tadić

Svjetlana Ranek Franjul: Kako je bilo raditi na riječnom kruzeru?

0

Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. U drugom dijelu intervjua saznajte kako se rješavaju reklamacije na brodu, s kojim čudnim zahtjevima su se znali susresti, kako uskladiti privatni život i posao na brodu te kako stalno održavati dobro raspoloženje pred gostima. 5 min. čitanja

23/02/2023 Iva Tadić

Maja Gužvić - Najbolja agentica u kontakt centru u 2021. godini

1

2 min. čitanja

17/02/2023 Iva Tadić

LAQO - Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta za 2021. godinu

1

LAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale. 2 min. čitanja

01/02/2023 Iva Tadić

A1 - Najbolji kontakt centar s 30 i više radnih mjesta u 2021. godini

1

Dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 30 i više radnih mjesta otkrili su nam što smatraju najvećom prednosti svog kontakt centra i receptom za uspjeh, a rekli su kako se već sada vesele prijavi na ovogodišnji natječaj. 3 min. čitanja

05/04/2024 Jasenka Kuburaš

Trenerski dnevnici – "Da, ali..."

0

Kako prevladavam otpore polaznika treninga? 5 min. čitanja

30/03/2023 Iva Tadić

LAQO - Najbolje korisničko iskustvo u 2021. godini

0

LAQO, prošlogodišnji dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala, u intervjuu su nam otkrili svoju formulu uspjeha: kako korisnicima isporučiti najbolje korisničko iskustvo. 2 min. čitanja