Ova kolumna posvećena je najboljim brandovima, onima koji cijelo svoje poslovanje kreiraju oko korisničkog iskustva. Nabrojite 10 najuspješnijih tvrtki danas i jedna će im stvar biti zajednička – brutalan, beskompromisan fokus na Customer Experience. Jedna od takvih tvrtki je i Metro Bank iz Londona, prva nova banka s dozvolom za poslovanje u Velikoj Britaniji u zadnjih 150 godina.
Ova kolumna posvećena je najboljim brandovima, onima koji cijelo svoje poslovanje kreiraju oko korisničkog iskustva. Nabrojite 10 najuspješnijih tvrtki danas i jedna će im stvar biti zajednička – brutalan, beskompromisan fokus na Customer Experience.
Griz svakodnevnog CX-a
Griz svakodnevnog CX-a
Zamislite barem jednu interakciju s drugim čovjekom u kojoj nema razmjene povratnih informacija. Ljudi tako komuniciraju – nešto kažemo i očekujemo nešto nazad. Apsolutno identična potreba danas postoji i u odnosu branda i klijenta.
Je li CX marketing našeg vremena, jedini koji će klijent dugoročno znati cijeniti?
3 min. čitanjaPet minuta i 60 kuna kasnije, shvatio sam koliko je Uber zapravo promijenio moju svakodnevicu na bolje i koliko sam zaboravio na nekadašnju očajnu taxi industriju.
Griz svakodnevnog CX-a
CX za svaki dan - Kako organizirati istraživanje tržišta uz pomoć agencije?
Griz svakodnevnog CX-a: Organizacija samostalnih istraživanja
Nastavak priče o korisničkom iskustvu s Uberom.
Kako je Amazon postao "Earth most customer-centric company"
4 min. čitanjaKako je startup s dvojicom zaposlenika u samo pet godina uspio ući u arenu s brandovima kao što su Gillette i Wilkinson, privući preko 2 milijuna korisnika i na kraju se prodati Unileveru za milijardu dolara? Pročitajte u ovoj nevjerojatnoj CX priči.
3 min. čitanjaJesu li Appleovi mobiteli, laptopi ili satovi toliko bolji od svih drugih ili je možda stvar u nečem drugom?
5 min. čitanjaNajkraće rečeno, Slack je platforma za komunikaciju unutar timova, ali je napravljena toliko dobro da zapravo mijenja način na koji timovi rade.
Iskustvo koje klijent ima u poslovanju s nekim brandom važnije je od samog proizvoda koji tvrtka prodaje.
5 min. čitanjaZašto su prigovori klijenata najbolji poklon koji možete dobiti?
2 min. čitanjaKako prikupiti podatke, analizirati ih i poduzeti akciju na temelju analize podataka.
3 min. čitanjaKada bi čovjeka koji ima bilo kakav ugovor s primjerice bankom pitali: „Kako se vaša banka ponaša prema vama?“ – sve što bi dobili kao odgovor spadalo bi u domenu CX-a.
CJM je osnova dobrog CX-a, jer produbljuje znanje organizacija o korisničkim potrebama, najvećim problemima, prilikama itd.
2 min. čitanjaCustomer journey mapping (CJM) iznimno je popularna analitička metoda, a njegova struktura razlikovat će se ovisno o kontekstu i poslovnim ciljevima.
3 min. čitanjaJeste li ikada doživjeli da vam banka ili osiguravateljsko društvo nudi neku uslugu koja vam zapravo ne treba? Ako ste klijent banke ili osiguranja neko vrijeme, najvjerojatnije ste pozitivno odgovori na ovo pitanje.
3 min. čitanjaS druge strane imamo Voice of the customer, kao pojam koji se relativno nedavno pojavio, u trenutku kada više nego ikada imamo potrebu znati što kupac misli o nama, u što realnijem vremenu.
Kako je IKEA uspjela napraviti ovaj jedinstveni koncept trgovine u kojoj doslovno sve radite sami, od biranja predmeta, podizanja u skladištu, transporta (najčešće) i na kraju montaže. I pritom se osjećate odlično!
Još jedna sjajna ideja implementirana je kroz cijeli proces kupovine u IKEA-i. Već na samom ulazu postavljeni su vrlo vidljivi vizuali, koji komuniciraju jednostavnost sastavljanja IKEA-inog namještaja.
Gomile ljudi, gužve, kaos na parkingu, naporni prodavači, mirisi zagorenih, loših wokova i hamburgera, sve skupa nije baš neki ugođaj u kojem želim provesti svoje slobodno vrijeme. Ipak, šoping je neizbježan i gotovo svakodnevan.
Disney je jedna od onih tvrtki koja svoje brand obećanje shvaća vrlo ozbiljno. „Creating happines through magical experiences“ za njih ne znači samo nezaboravne vožnje rollercosterom ili upoznavanje likova iz crtića.
5 min. čitanja