Autor

Igor Marušić

Product Manager (Hrvatski Telekom d.d.) za portfelj integriranih komunikacijskih rješenja te konzultant za kontaktne centre i multi-kanalnu komunikaciju. Trenersko iskustvo gradio je neposredno kod korisnika educirajući djelatnike i voditelje kontaktnih centara iz više vrsta poslovanja (telesales, podrška korisnicima, zaprimanje upita, istraživanje tržišta…). Implementacija chatbot-ova, automatizacija digitalne komunikacije i personalizirani razgovori putem digitalnih kanala dio su njegove tehnološke ekspertize za koju smatra da je neizbježna u ostvarenju kvalitetnog korisničkog iskustva. No, naglašava da tehnologija služi kao pomoć, a ne kao zamjena za čovjeka. U posljednje vrijeme dodatno razvija vještine u kategoriji conversational dizajna, za što smatra da je zanimanje budućnosti.

22/02/2023 Tehnologija

5 osnovnih stvari koje morate znati o chatbotu

0

3 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se