Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.
Proslavila sam nedavno godinu dana na trenutnom radnom mjestu. Često sam u zadnje vrijeme čula od prijatelja i poznanika pitanje: „I, jesi li i dalje jako zadovoljna sa svojim poslom?“.
3 min. čitanja„Ajme, Iva, ovo moraš vidjeti, proslijedit ću ti link pa pusti doma svojoj kćeri.“, uz tu mi je rečenicu kolegica neki dan proslijedila link za poziv Djeda Mraza. Isti link ovih je dana vjerojatno dobilo 90% Hrvata koji su roditelji. Pa čak je i Maja pustila poziv Djeda Mraza svom Bloomu! 😊
3 min. čitanjaCX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.
2 min. čitanjaOdlučila sam se počastiti frizurom u frizerskom salonu. Nije bilo posebnog povoda, osim što mi se nije dalo prati doma kosu i bio je četvrtak.
4 min. čitanjaMilena Jaković dobitnica je Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji za Najboljeg djelatnika kontakt centra za 2020. godinu, a prošle godine sudjelovala je u istom natječaju u ulozi članice komisije. U intervjuu je s nama podijelila svoja iskustva sudjelovanja u Natječaju - iz obje pozicije.
3 min. čitanjaDvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 30 i više radnih mjesta otkrili su nam što smatraju najvećom prednosti svog kontakt centra i receptom za uspjeh, a rekli su kako se već sada vesele prijavi na ovogodišnji natječaj.
3 min. čitanjaLAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale.
2 min. čitanjaRazgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjek, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. Nakon godina provedenih u turizmu, počela je sve više primjećivati svaki aspekt uslužnosti i tada je došla na ideju da pokrene "Service Mindset" putem kojeg vodi edukacije i savjetovanja s ciljem poboljšanja uslužnosti.
7 min. čitanjaLAQO, prošlogodišnji dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala, u intervjuu su nam otkrili svoju formulu uspjeha: kako korisnicima isporučiti najbolje korisničko iskustvo.
2 min. čitanjaRazgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. U drugom dijelu intervjua saznajte kako se rješavaju reklamacije na brodu, s kojim čudnim zahtjevima su se znali susresti, kako uskladiti privatni život i posao na brodu te kako stalno održavati dobro raspoloženje pred gostima.
5 min. čitanjaOsvajanjem Godišnje nagrade CX.hr portala za Najbolje korisničko iskustvo u 2023. godini, LAQO još jednom potvrđuje svoju dominantnu poziciju u industriji osiguranja, nastavljajući uspješan niz iz prethodnih godina.
2 min. čitanjaLuka Lucić iz Oryx Asistencije Zubak Grupe, dobitnik je prestižne nagrade za Najboljeg djelatnika 2023. godine i njegov je uspjeh rezultat ne samo profesionalnog pristupa, već i iznimne strasti prema svom poslu. Svoju visoku razinu posvećenosti Luka održava kroz moto "Pobijediti vlastiti rezultat od jučer", a u nastavku saznajte koji mu najdraži trenuci u svakodnevnom radu i koje bi savjete dao onima koji žele postići izvrsnost u svojem području rada.
2 min. čitanjaMila Nežić iz Aminess Hospitality Group osvojila je nagradu CX.hr portala za Najbolju voditeljicu tima za 2023. godinu. Miline vještine vođenja i sposobnost motiviranja tima prepoznate su i nagrađene, a u intervjuu je podijelila što za nju znači biti vrhunski voditelj, na koje načine održava motivaciju svog tima te što poručuje onima koji žele unaprijediti svoje voditeljske vještine.
3 min. čitanja