Autor

Marita Bitanga

18/03/2020 Iskustvo zaposlenika

Humanost i iskrenost – ključ krizne komunikacije

0

Iako u Hrvatskoj traje „samo“ tjednima, posljedice koronavirusa osjećat ćemo još mjesecima, ako ne i godinama – kako na gospodarskom i ekonomskom, tako i na sociološkom i psihološkom planu. Vijesti iz drugih zemalja približavaju nam razmjere utjecaja na svakodnevicu istovremeno izazivajući intenzivan osjećaj neizvjesnosti i straha.

3 min. čitanja
30/03/2020 Iskustvo zaposlenika

Kako komunicirati sami sa sobom u kriznim situacijama?

0

U vremenu kad se budimo ne znajući koji je dan, stresemo na svaki snažniji zvuk i najčešće riječi koje čujemo su kriza, simptomi, testiranje, otkazi, potrebna je ogromna snaga i suradnja tijela i uma da ostanemo pribrani i zdravi.

2 min. čitanja
11/05/2020 Iskustvo zaposlenika

NOVO (NE)NORMALNO: Kako se lakše prilagoditi novoj svakodnevici

1

Dočekali smo – nakon gotovo dva mjeseca dosad neviđene globalne pauze, zaštitne mjere su popustile i sve počinje nalikovati na normalno. Na ulicama je opet žamor, na semaforima gužve, na igralištima djeca. Trgovine rade uobičajenim radnim vremenom, kava u kvartovskom kafiću isto miriše i tramvaj opet kasni.

2 min. čitanja
21/05/2020 Iskustvo zaposlenika

Svijet (ni)je stao

1

I kad cijeli svijet stane, da ga ljudi svojom kreativnošću i upornošću itekako nastavljaju okretati zaključak je 16. MeetUP-a Radilice, simboličnog naziva Novo normalno.

2 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se