Autor

Tvrtko Stošić

Tvrtko Stošić radi za Avayu gotovo dva desetljeća kao jedan od vodećih stručnjaka za customer engagement. Tvrtko prvenstveno surađuje s velikim telekomunikacijskim kompanijama i financijskim institucijama diljem svijeta gdje pruža savjetodavne usluge s ciljem poboljšanja brige o korisnicima i prodajnog poslovanja. Njegova glavna područja interesa su omnichannel korisničke usluge, digitalni angažman korisnika, upravljanje korisničkim iskustvom i komunikacijska analitika.

24/01/2022 Iskustvo zaposlenika

Zašto je iskustvo zaposlenika ključna komponenta iskustva korisnika?

0

Jednostavno rečeno, program korisničkog iskustva koji ne obuhvaća iskustvo zaposlenika nikada neće doseći svoj puni potencijal. Evo i zašto.

6 min. čitanja
08/06/2020 Korisničko iskustvo

Je li omnichannel mrtav?

6

Odnedavno su se u različitim stručnim magazinima počeli pojavljivati članci koji dovode u pitanje značenje, vrijednost i sam smisao omnichannela. Različiti autori govore kako je omnichannel slijepa ulica te da nam je potreban novi pristup. Što sve ovo znači? Je li omnichannel stvarno mrtav?

7 min. čitanja
17/09/2020 Korisničko iskustvo

Prediktivna analitika – mozak upravljanja korisničkim iskustvom

0

Modul za prediktivnu analitiku prima podatke iz različitih sustava te na njima primjenjuje statističke algoritme i različite tehnike podatkovnog inženjeringa te strojnog učenja.

3 min. čitanja
10/11/2020 Korisničko iskustvo

Analitika komunikacija – oči i uši upravljanja korisničkim iskustvom

0

Danas je jasno vidljivo da tokom nadolazećih godina korisničko iskustvo neće ovisiti o funkcionalnostima platformi, već o sposobnosti prikupljanja i obrade podataka te pravodobnog reagiranja na iz njih dobivene uvide.

3 min. čitanja
13/05/2021 Korisničko iskustvo

Promjena pristupa upravljanju radnom snagom u kontaktnom centru: angažiranje umjesto optimizacije

1

Optimizacija radne snage (Workforce Optimization) rezultira u robotičkim agentima koji su dobri u praćenju pravila i procedura – i u malo čemu drugome. Angažiranje radne snage (Workforce Engagement) stvara zaposlenike sposobne rješavati probleme, stvarati prilike te biti pravi ambasadori brenda.

3 min. čitanja
05/02/2020 Tehnologija

Internet bez web stranica i smartphone aplikacija?

5

Transformacija korisničkih putovanja temeljena na konverzacijskim korisničkim sučeljima donosi dalekosežne promjene za industriju brige o korisnicima.

7 min. čitanja
31/05/2024 Tehnologija

Metaverzum i korisničko iskustvo

0

Prema Matthewu Ballu, metaverzum je „visoko skalabilna i interoperabilna mreža 3D virtualnih svjetova prikazanih u stvarnom vremenu koju može simultano i konstantno doživjeti neograničen broj korisnika s individualnim osjećajem prisutnosti i s kontinuitetom podataka, kao što su identitet, povijest, prava, objekti, komunikacije i plaćanja.“

5 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se