Iva Tadić 26/08/2024

Dodijeljena Godišnja nagrada CX.hr portala za 2023. godinu

Iskustvo zaposlenika
Iskustvo zaposlenika
2 min. čitanja 0

Na 21. MeetUP-u Radilice, održanom u Zagrebu, dodijeljene su Godišnje nagrade CX.hr portala za izvrsnost u korisničkom iskustvu i upravljanju kontaktnim centrima. Ove godine nagrade su otišle u ruke najboljih u industriji, među kojima se ističu Valamar Riviera d.d., koja je osvojila nagradu za najbolji kontaktni centar s više od 31 radnim mjestom, te Croatia osiguranje d.d. – LAQO, koja je osvojila nagrade za najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta i najbolje korisničko iskustvo.

Nagradu za Najboljeg voditelja tima dobila je Mila Nežić iz tvrtke Aminess Hospitality Group d.o.o., dok je nagradu za najboljeg djelatnika dobio Luka Lucić iz Zubak Grupe d.o.o. (Oryx Asistencija). Maistra Hospitality Group osvojila je nagradu za najbolji timski duh.

Dodjela ovih nagrada prepoznaje trud i inovacije koje organizacije ulažu u poboljšanje korisničkog iskustva, što je ključno u današnjem poslovanju. Priznanja su odraz visokih standarda kvalitete usluge u Hrvatskoj, a pobjednici su istaknuti kao primjeri najbolje prakse u industriji. Nagrade CX.hr portala postale su simbol izvrsnosti i motivacija za sve koji teže poboljšanju svojih kontaktnih centara i odnosa s korisnicima.

 Nagrada CX.hr portala svake godine privlači sve veću pažnju stručnjaka iz različitih sektora, a ovogodišnja dodjela još jednom je potvrdila važnost korisničkog iskustva u stvaranju uspješnog i konkurentnog poslovanja. Pobjednici su dokazali da ulaganje u kvalitetu korisničkog iskustva donosi ne samo priznanja, već i dugoročne poslovne uspjehe.
 

Više informacija o 21. MeetUP-u Radilice na kojem su dodijeljene nagrade CX.hr portala za 2023. godinu, saznajte ovdje.

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.