Korisničko iskustvo

12/05/2023 Iva Tadić

Svjetlana Ranek Franjul: Kako je bilo raditi na riječnom kruzeru?

0

Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. U drugom dijelu intervjua saznajte kako se rješavaju reklamacije na brodu, s kojim čudnim zahtjevima su se znali susresti, kako uskladiti privatni život i posao na brodu te kako stalno održavati dobro raspoloženje pred gostima. 5 min. čitanja

23/02/2023 Iva Tadić

Maja Gužvić - Najbolja agentica u kontakt centru u 2021. godini

1

2 min. čitanja

17/02/2023 Iva Tadić

LAQO - Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta za 2021. godinu

1

LAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale. 2 min. čitanja

01/02/2023 Iva Tadić

A1 - Najbolji kontakt centar s 30 i više radnih mjesta u 2021. godini

1

Dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 30 i više radnih mjesta otkrili su nam što smatraju najvećom prednosti svog kontakt centra i receptom za uspjeh, a rekli su kako se već sada vesele prijavi na ovogodišnji natječaj. 3 min. čitanja

24/03/2025 Iva Tadić

Mila Nežić - Najbolja voditeljica tima 2023. Godine

0

Mila Nežić iz Aminess Hospitality Group osvojila je nagradu CX.hr portala za Najbolju voditeljicu tima za 2023. godinu. Miline vještine vođenja i sposobnost motiviranja tima prepoznate su i nagrađene, a u intervjuu je podijelila što za nju znači biti vrhunski voditelj, na koje načine održava motivaciju svog tima te što poručuje onima koji žele unaprijediti svoje voditeljske vještine. 3 min. čitanja

03/03/2025 Iva Tadić

Luka Lucić - Najbolji djelatnik u 2023. godini

0

Luka Lucić iz Oryx Asistencije Zubak Grupe, dobitnik je prestižne nagrade za Najboljeg djelatnika 2023. godine i njegov je uspjeh rezultat ne samo profesionalnog pristupa, već i iznimne strasti prema svom poslu. Svoju visoku razinu posvećenosti Luka održava kroz moto "Pobijediti vlastiti rezultat od jučer", a u nastavku saznajte koji mu najdraži trenuci u svakodnevnom radu i koje bi savjete dao onima koji žele postići izvrsnost u svojem području rada. 2 min. čitanja