Kroz temu gamifikacije, nastoji se istražiti primjenu elemenata dizajna igara u poslovnim procesima s ciljem povećanja motivacije zaposlenika, unaprjeđenja korisničkog iskustva te povećanja lojalnosti brendu.
Na MeetUp-u će biti proglašeni i dobitnici Godišnje nagrade Contact Center Akademije za 2017. godinu. Ove godine bit će dodijeljeno pet nagrada među kojima su i Nagrada za najbolji kontaktni centar ( 30 radnih mjesta i s 31 i više radnih mjesta), Nagrada za najboljeg djelatnika te Nagrada za najboljeg voditelja tima. Po prvi put do sada bit će dodjeljena i Nagrada za najbolje korisničko iskustvo.
Od 12:30 sati, nakon dinamičnog panela na temu gamifikacije i dodjele godišnjih nagrada, razmjena iskustava nastavit će se u opuštenoj atmosferi uz ručak. Sudionici će imati priliku saznati više o tehnološkim mogućnostima i primjeni gamifikacije u poslovanju u opuštenom razgovoru s panelistima i sponzorima.
MeetUp Radilice je nastao 2014. godine s ciljem poslovnog druženja, razvoja i međusobnog dijeljenja iskustava među profesionalcima koji svakodnevno rade na unaprijeđenju brige o korisnicima i zaposlenicima u Hrvatskoj i regiji.