CX.hr portal posvećen je temama iz područja korisničkog iskustva ili CX-a. Pokretanje portala inspirirano je ljudima, a kao odgovor na prepoznatu tržišnu potrebu za dijeljenjem znanja i umrežavanjem stručnjaka iz područja kontaktnih centara i cjelokupnog korisničkog iskustva.
Svim tvrtkama i zaposlenicima, neovisno o sektoru, koji žele razviti ili dodatno unaprijediti komunikaciju sa svojim korisnicima, kroz kontaktne centre, ali sve druge dodirne točke. Svim tvrtkama i zaposlenicima, neovisno o sektoru, koji žele oblikovati procese i dizajnirati usluge i proizvode koji zadovoljavaju visoka očekivanja korisnika i pružaju vrhunsko korisničko iskustvo, stvarajući time konkurentsku prednost i lojalne korisnike.
CX.hr Portal je pokrenut od strane poduzeća Radilica d.o.o. i skupine entuzijasta za korisničko iskustvo. Radilica d.o.o. specijalizirana je za pružanje edukacija, istraživanja i poslovno savjetovanje u području kvalitete pružanja usluga klijentima (korisničkog iskustva), s posebnim naglaskom na sektor kontaktnih centara.
U svojoj ponudi ima širok spektar edukacija i treninga za agente u pozivnim/kontaktnim centrima, za voditelje i supervizore te za interne trenere. Također, pruža usluge savjetovanja u području definiranja strategije korisničkog iskustva, definiranja metrika uspješnosti, kreiranja usluga i proizvoda, edukacije i mijenjanja mindseta zaposlenika primjenom design thinking metodologije. Bogato iskustvo i znanja prikupljena kroz rad s brojnim klijentima iz različitih sektora osim kroz CX.hr portal dijeli i kroz sljedeće formate: in-house radionice, otvorene radionice, Contact Center Akademiju, MeetUP, konferencije, jamove.