Korisnička usluga e-trgovine pruža okvir za podršku kupcima putem platformi e-trgovine. 5 min. čitanja
Korisnička usluga podrška je koju pružate svojim kupcima i prije i nakon što kupe i koriste vaše proizvode ili usluge te im pomaže da imaju lako i ugodno iskustvo s vama. Nuđenje nevjerojatne korisničke usluge važno je ako želite zadržati kupce i unaprijediti svoje poslovanje. 4 min. čitanja
Tijekom posljednjih 10 godina nekoliko je studija koje su se bavile istraživanjem učinaka akustike u uredskom okruženju utvrdilo da loš akustički dizajn može znatno utjecati na produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika. To može negativno utjecati na učinkovitost organizacije i, u konačnici, na ukupnu profitnu maržu. 2 min. čitanja
Zbog čega korisničko iskustvo može biti toliko različito unutar istog kontaktnog centra? Jedanput ste izuzetno zadovoljni nakon razgovora s agentom, dok se drugi puta nakon razgovora zgroženo pitate:“ Što se to dogodilo?“ 3 min. čitanja
Sretni agenti su i produktivni agenti. 2 min. čitanja
Koliko puta ste u privatnom životu vodili razgovor koji je završio rečenicom „Slušaš li ti mene uopće?“ 3 min. čitanja