Što sve uključuje poslovna uloga agenta u kontaktnom centru i što su sve njegove odgovornosti?
Kako znamo da smo se dobro razumjeli i uspješno komunicirali sa svakom osobom s kojom u danu komuniciramo?
Koliko ste se puta privatno našli u situaciji da vas sugovornik nije dobro razumio ili da ste vi zbog raznih ...
Kako dobiti sve potrebne informacije i postići željeni rezultat od samog dizanja telefonske slušalice pa do trenutka zaključenja telefonskog razgovora?
Kako se istaknuti među više od 2 milijuna e-mail poruka koje se u svijetu pošalju u samo jednoj sekundi?
Kako osloviti osobu kojoj šaljem e-mail? Hoćemo li napisati „Draga/i…“ ili „Poštovana/i…“? Treba li pisati „Vi“ ili „vi“?
Kako započeti chat razgovor, prespojiti korisnika ili ga staviti na čekanje te uspješno završiti razgovor na chatu?
Koliko brzo biste trebali odgovoriti korisniku putem chata?
Koliko puta ste zaprimili loš prodajni poziv ili ste doživjeli da prolazeći gradom vas netko zaustavi i na način koji ...
Kako nastupiti u prodajnom razgovoru kada dođe do otpora, prigovora ili odbijanja od strane korisnika?
Koliko puta ste se našli u razgovoru sa zahtjevnim korisnikom?
Koliko često Vam se dogodilo da ste nakon konfliktne situacije pomislili :“Pa kako se nisam sjetio/la ovo reći…“