Tehnologija

18/10/2024 Matija Pavelić

Kako AI mijenja kontakt centre: Revolucija korisničke podrške

0

Tehnologija je u posljednjim desetljećima značajno promijenila način na koji kontakt centri rade. Od jednostavnih telefonskih linija do sofisticiranih više kanalnih sustava, napredak je bio strelovit. 5 min. čitanja

31/05/2024 Tvrtko Stošić

Metaverzum i korisničko iskustvo

0

Prema Matthewu Ballu, metaverzum je „visoko skalabilna i interoperabilna mreža 3D virtualnih svjetova prikazanih u stvarnom vremenu koju može simultano i konstantno doživjeti neograničen broj korisnika s individualnim osjećajem prisutnosti i s kontinuitetom podataka, kao što su identitet, povijest, prava, objekti, komunikacije i plaćanja.“ 5 min. čitanja

24/04/2023 Tomislav Ivković

Praktični vodič za upravljanje promjenama u kontakt centru

0

Prijelaz sa starijeg, lokalnog sustava pozivnog centra na modernu Cloud aplikaciju, prilika je za brzi uspjeh ako ćete slijediti nekoliko najboljih praksi upravljanja promjenama. 7 min. čitanja

22/02/2023 Igor Marušić

5 osnovnih stvari koje morate znati o chatbotu

0

3 min. čitanja

14/10/2021 Žolt Beneš

Što je omnichannel i zašto je danas bitniji nego ikad?

0

Omnichannel je višekanalni pristup prodaji ili podršci koji se fokusira na pružanje besprijekornog korisničkog iskustva - bez obzira kupuje li klijent na mreži s mobilnog uređaja, prijenosnog računala ili u fizičkoj trgovini. 5 min. čitanja

22/10/2020 Viktor Hlača

Zašto je brojčano praćenje rada kontaktnog centra bitno (2/2)

1

Ako pratite, kako pratite što se događa u kontaktnom centru? 2 min. čitanja