Tehnologija je u posljednjim desetljećima značajno promijenila način na koji kontakt centri rade. Od jednostavnih telefonskih linija do sofisticiranih više kanalnih sustava, napredak je bio strelovit. 5 min. čitanja
Prema Matthewu Ballu, metaverzum je „visoko skalabilna i interoperabilna mreža 3D virtualnih svjetova prikazanih u stvarnom vremenu koju može simultano i konstantno doživjeti neograničen broj korisnika s individualnim osjećajem prisutnosti i s kontinuitetom podataka, kao što su identitet, povijest, prava, objekti, komunikacije i plaćanja.“ 5 min. čitanja
Prijelaz sa starijeg, lokalnog sustava pozivnog centra na modernu Cloud aplikaciju, prilika je za brzi uspjeh ako ćete slijediti nekoliko najboljih praksi upravljanja promjenama. 7 min. čitanja
3 min. čitanja
Omnichannel je višekanalni pristup prodaji ili podršci koji se fokusira na pružanje besprijekornog korisničkog iskustva - bez obzira kupuje li klijent na mreži s mobilnog uređaja, prijenosnog računala ili u fizičkoj trgovini. 5 min. čitanja
Ako pratite, kako pratite što se događa u kontaktnom centru? 2 min. čitanja