Korak više od responzivnosti
5 min. čitanjaTermin koji se često koristi, UX dizajn, je ono što mi se čini kao istinski dizajn. Istinski dizajn je holistički proces. Dizajnu nikad nije bila svrha da bude čisto estetski dio proizvoda ili usluga.
3 min. čitanjaJedina dva trenutka koja će gost sa sigurnošću proći tijekom cijelog hotelskog korisničkog iskustva su check-in i check-out. U ovom članku fokusirat ću se na poslovno/konferencijsko hotelsko iskustvo, umjesto na klasične godišnje odmore.
5 min. čitanjaNa početku odmah moram reći da testiramo [proizvod], a ne vas. Što znači da ne možete učiniti ili reći ništa krivo i ništa što će povrijediti naše osjećaje.
Alati, metodologije i procesi proizašli iz UX pristupa pomažu nam dobiti holistički pregled proizvoda i usluga, imajući u vidu potrebe poslovanja i korisnika, ali i podatke koji podržavaju takav pristup. Mnogo puta se zapitamo zašto bar jedan dio tog znanja nije već ugrađen u naš svakodnevni život.
Sve veći broj dizajnera redovito prototipizira, a sve ih je više zainteresirano za uključivanje faze prototipiziranja u svoj proces dizajna. Potpuno opravdano – izrada prototipa je snažan alat za brzo istraživanje novih rješenja proizvoda. Može znatno ubrzati proces kod uvježbanih timova, ali često može poći i krivim putem. Istražimo kako brzo i uspješno stvoriti prototip, kako ga predstaviti klijentima, kako upravljati očekivanjima i na kraju, kako uspješno surađivati izbjegavajući uobičajene klopke.
2 min. čitanjaU ovom članku nabrajamo najčešće klopke na koje nailazimo prilikom ciklusa prototipiziranja te kako ih izbjeći
Nakon što smo u prošlom članku nabrojali i objasnili prve četiri zamke prilikom prototipiziranja, nastavljamo s preostalim...