Odabrani su finalisti za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu!
Finaliste je odabrala peteročlana stručna komisija: Damirka Pongračić (savjetnica za kontaktne centre), Katarina Pranjić Sorić (stručnjakinja za korisničko iskustvo), Matija Pavelić (konzultant za tehnološka rješenja), Sanja Gomuzak (konzultantica za kvalitetu usluge) i Tomislav Stančić (Regional eCommerce Business Development Manager).
U nastavku saznajte tko su finalisti po kategorijama.
Finalisti u kategoriji "Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta"
- A1 Hrvatska d.o.o.
- Hrvatski Telekom d.d.
- Valamar Riviera d.d.
Finalisti u kategoriji "Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta"
- Aminess d.d.
- LAQO Osiguranje
- Significo d.o.o.
Finalisti u kategoriji "Najbolji voditelj tima"
- Marko Bregović, Assist d.o.o.
- Nataša Harak, Croatia osiguranje d.d.
- Tomislav Lugarić, Significo d.o.o.
Finalisti u kategoriji "Najbolji djelatnik"
- Maria Antoanete Čulibrk, Croatia osiguranje d.d.
- Antonia Škorić, Erste&Steiermärkische Bank d.d.
- Amado Mašinović, Erste Card Club d.o.o.
Finalisti u kategoriji "Najbolje korisničko iskustvo"
- Croatia osiguranje d.d.
- LAQO Osiguranje
Finalisti u kategoriji "Najbolji timski duh"
- Erste Card Club d.o.o.
- Significo d.o.o.
- Oryx Asistencija
Dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala bit će objavljeni 18.5.2023. na MeetUP-u Radilice.
Čestitamo svim finalistima i želimo im puno sreće u nastavku natječaja!