Iva Tadić 08/04/2025

Maistra - Najbolji timski duh u 2023. godini

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
2 min. čitanja 0

Maistra Hospitality Group s ponosom je odnijela titulu dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala za 2023. godinu u kategoriji najboljeg timskog duha. Njihova kultura zajedništva, podrške i pozitivnog stava, sažeta u motu "I DON'T CARE, I LOVE IT", čini ih istinskim primjerom uspješnog tima. Ivan Benažić, voditelj tima, u razgovoru s nama podijelio je koje su njihove ključne vrijednosti, te kako su izgradili snažan i povezan tim unatoč izazovima.

  • Što za vas znači imati najbolji timski duh?

Ivan Benažić: Najbolji timski duh za nas znači biti zajednica koja se podržava, u kojoj svaki član osjeća pripadnost, a izazovi postaju prilike za rast. Kroz našu krilaticu "I DON'T CARE, I LOVE IT" pokazujemo da nas ne obeshrabruju svakodnevni izazovi, već uživamo u zajedničkom radu i podršci koju pružamo jedni drugima.

  • Koje su ključne vrijednosti na kojima gradite timski duh unutar Maistre i kako te vrijednosti oblikuju svakodnevni rad?

Ivan Benažić: Ključne vrijednosti koje nas vode su iskrena komunikacija, međusobno poštovanje i zajednička odgovornost. Svaki dan kroz otvorene razgovore i dijeljenje povratnih informacija osiguravamo da svaki član tima osjeća da doprinosi zajedničkom cilju. Te vrijednosti pomažu nam da održimo pozitivan stav i visok nivo motivacije unatoč izazovima.

  • Kako osiguravate da svaki član tima osjeti pripadnost i doprinos timu, bez obzira na funkciju ili ulogu koju obavlja?

Ivan Benažić: Stvorili smo okruženje u kojem se svaka ideja i mišljenje uvažava. Redoviti timski sastanci i ankete za povratne informacije pomažu nam da svi imaju priliku izraziti svoja mišljenja, bez obzira na poziciju. Kroz ove alate, svaki član tima osjeća da doprinosi i ima važnu ulogu u našem uspjehu.

  • Možete li podijeliti primjer kako ste kao tim zajedničkim snagama prebrodili neki izazov i kako je to ojačalo vaš timski duh?

Ivan Benažić: Prošle godine suočili smo se visokim odljevom zaposlenika u prvom kvartalu. Taj je trenutak bio naš „breaking point“, kad smo shvatili da moramo uvesti promjene. Uveli smo otvorenu komunikaciju, unaprijedili uvjete i počeli još više raditi na jačanju timske povezanosti. Zajednički smo prošli kroz taj izazov, što je rezultiralo većim timom i jačim zajedništvom nego ikad prije.

  • Koje metode i aktivnosti koristite za jačanje timske kohezije i održavanje visoke motivacije zaposlenika?

Ivan Benažić: Naše metode uključuju redovite team buildinge, fam tripove, edukacije i after work partije. Također, organiziramo zajedničko navijanje za hrvatsku repku i proslave poput Halloween i Xmas party, kako bismo stvorili pozitivnu radnu atmosferu u kojoj svi uživamo.

  • Kako kao lideri potičete transparentnu i otvorenu komunikaciju unutar tima i na koji način ona doprinosi uspjehu tima?

Ivan Benažić: Poticanje otvorene komunikacije ključna je odgovornost naših team leadera. Kroz redovite sastanke, ankete i otvorene forume za raspravu, osiguravamo da svaki član može izraziti svoje mišljenje. Ova transparentnost pomaže nam brže prepoznati izazove i prilike za poboljšanje, što je iznimno važno za naš uspjeh.

  • Kako pristupate rješavanju sukoba ili neslaganja unutar tima, te kako ti izazovi utječu na daljnje jačanje timskog duha?

Ivan Benažić: Sukobe rješavamo brzo i konstruktivno, kroz otvoreni dijalog. Uvijek potičemo asertivnu komunikaciju u kojoj svaki član tima može izraziti svoje mišljenje i osjećaje. Ovakav pristup stvara povjerenje među članovima i jača timski duh, jer svi znamo da možemo biti iskreni i podržani u našem radnom okruženju.

  • Koje su specifične kvalitete vašeg tima koje su vas, po vašem mišljenju, izdvojile kao pobjednike u ovoj kategoriji?

Ivan Benažić: Mislim da nas izdvaja naša autentičnost, međusobna podrška i naš pozitivan stav prema radu. Naš timski duh prepoznatljiv je u tome što smo razvili kulturu u kojoj svatko doprinosi uspjehu, bez obzira na ulogu, te svi uživamo u zajedničkim trenucima, i u onima lakšim i u onima težima. Naša krilatica 'I DON'T CARE, I LOVE IT' odražava upravo taj stav.

  • Kakvi su vaši planovi za budućnost kad je riječ o daljnjem razvoju i jačanju timskog duha unutar Maistre, i kako mislite zadržati ovaj pozitivan zamah?

Ivan Benažić: Naš plan je nastaviti jačati tim kroz dodatne edukacije, još više prilika za druženje i kontinuirano unapređivanje radnog okruženja. Želimo zadržati ovaj pozitivni zamah kroz stalno poboljšavanje naše komunikacije i aktivnosti koje okupljaju naš tim izvan samog ureda. Naša krilatica 'I DON'T CARE, I LOVE IT' ostat će naš vodič, potičući nas da i dalje radimo s entuzijazmom i predanošću.

 

U tijeku su prijave za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2024. godinu. Prijavite se na info@cx.hr! 

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.