Iva Tadić 23/02/2023

Maja Gužvić - Najbolja agentica u kontakt centru u 2021. godini

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
2 min. čitanja 1

Maja Gužvić iz tvrtke Kompare osvojila je nagradu za Najboljeg agenta u kontakt centru u 2021. godini. Maja je agentica u prodaji te iz mjeseca u mjesec njezini prodajni rezultati odskaču od prosjeka, ali ističe kako su joj uvijek najbitniji korisnici i njihovo zadovoljstvo. Kako joj to uspijeva? 

"Na svoj posao ne gledam kao na zatvor gdje moram provesti nekoliko sati. Razgovor s mojim korisnicima je najprije opušten i veseo kroz smijeh i lakoću kako bih im što bliže i jednostavnije predočila ponudu. Trudim se ophoditi prema svojim korisnicima onako kako bih voljela da se prema meni ophode kada zatrebam nekakvu uslugu od raznih drugih institucija.", objašnjava Maja.

Popričali smo s Majom Gužvić i Ivanom Barišić iz Komparea, koja je Maju nominirala za nagradu, o tome kakva su njihova iskustva vezana za natječaj i što im je donijela nagrada CX.hr portala.

  • Kako ste odabrali koga ćete nominirati za najboljeg agenta iz vaše kompanije? 

Ivana Barišić: Maja je agent kojem ništa nije teško. Dobivala je najviše pohvala od strane naših korisnika i ostvarivala je najbolje rezultate u prodaji. Uzor je svim svojim kolegama. Uvijek vesela i nasmijana. Uvijek spremna pomoći korisnicima i svojim kolegama. Maja je agent na kojeg sam se ja kao voditelj uvijek mogla osloniti, voli prodaju i voli svoj posao, a njeni korisnici jako vole nju. 

  • Kakva su vam bila iskustva vezana za natječaj?

Ivana Barišić: Živimo u vremenu u kojem nekad nemamo vremena zastati, pogledati iza sebe i potapšati sam sebe/ kolegu/ team po ramenu za sve ono što radiš, što si napravio i što ćeš napraviti. Ovaj natječaj je meni pomogao da zastanem, a kako sam se ja prijavljivala Kompare u kategoriji najbolji djelatnik i najbolji team zaista sam bila ponosna na sve ono što mi jesmo. Druženje u Zagrebu na proglašenju pobjednika je bilo TOP organizirano i lijepo mi se prisjetiti svega. Kad je Maja izašla na pozornicu po nagradu osjećala sam se kao da smo dobili Oscara. :)

  • Majo, što je tebi donijela nagrada CX.hr portala? Što bi istaknula kao najveći benefit nagrade CX.hr portala za pojedince?

Maja Gužvić: Nagrada CX.hr portala mi je donijela vlastitu satisfakciju, sigurnost, okidač pozitivnog samopouzdanja vezano za potvrdu uloženog truda i rada. Benefit nagrade je posjedovanje iste koja će prikazati vrijednost u budućnosti.  

  • Majo, je li se promijenio tvoj pogled na tvoje radno mjesto nakon što si dobila nagradu? Kako?

Maja Gužvić: Iako je nagrada pozitivno utjecala na širu sliku gdje je potvrdila da radim odličan posao sa korisnicima, moj pogled na moje radno mjesto nakon što sam dobila nagradu nije se promijenio. 

  • Koja je najpozitivnija stvar koju bi istaknula, a koju ti je donijela nagrada CX.hr portala?

Maja Gužvić: Najpozitivnija stvar koju bih istaknula, a koju mi je donijela nagrada CX.hr portala je osjećaj da sam najbolja u poslu koji radim sa lakoćom, guštom i osmjehom.

  • Koji bi bio tvoj savjet za buduće natjecatelje?

Maja Gužvić: Budite prirodni i vjerujte u sebe!

 

U tijeku su prijave za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu. Imate li i vi u svom timu agenta koji svojim marljivim radom i ogromnim zalaganjem odskače od ostalih? Prijavite ga za Godišnju nagradu CX.hr portala u kategoriji Najbolji djelatnik! Više informacija i prijave na info@cx.hr.

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.